październik 2019
21222324252627
28293031

Gościmy

Odwiedza nas 35 gości oraz 2 użytkowników.

Wycieczka do Wrocławia.

W dniach 19-20 września 2019 roku uczniowie naszej szkoły z klas: 2TSE, 3TŻK, 3TE i 3TS wraz z paniami: Justyną Serafin, Iwoną Szczepanik i Agnieszką Święs udali się na wycieczkę do Wrocławia.

Pierwszym punktem programu był trzygodzinny spacer po wrocławskim zoo, gdzie zauroczyły nas dzikie zwierzęta, które żyją na dużym obszarze ogrodu (33 ha). Następnie udaliśmy się na pokaz multimedialnych fontann. Mieliśmy także okazję podziwiać dzieło Jana Styka i Wojciecha Kossaka - Panoramę Racławicką, która zrobiła na nas niesamowite wrażenie. Wieczorem spacerowaliśmy po urokliwym wrocławskim rynku. Po dniu pełnym wrażeń udaliśmy się do swoich pokoi. Drugi dzień zapowiadał się ekscytująco. Po śniadaniu zwiedzaliśmy najciekawsze zabytki miasta. Pan przewodnik umilał nam czas opowiadając różne ciekawostki, m. in. o krasnoludkach, których we Wrocławiu jest około 400. Nam udało się znaleźć tylko 38. Mieliśmy okazję zobaczyć: Ostrów Tumski, Stare Miasto, Rynek z majestatycznym Ratuszem, Plac Solny, Dzielnicę Czterech Wyznań, Ostrów Piaskowy, Katedrę Świętego Jana Chrzciciela, Wrocławskie Jatki, Plac Uniwersytecki i Muzeum Narodowe.

Po obiedzie pojechaliśmy na Sky Tower. W kilkadziesiąt sekund na górę wywiozła nas winda. Widoki zapierały dech w piersiach. W drodze do domu zatrzymaliśmy się w Topacz Muzeum Motoryzacji w Ślęży, gdzie naszą uwagę przykuły kultowe polskie i zagraniczne pojazdy. W muzeum znajduje się ponad 100 motocykli i samochodów zabytkowych. Byliśmy zachwyceni, gdy przewodnik uruchomił jeden z pojazdów. Był to bardzo ciekawy pokaz nie tylko dla chłopaków z technikum samochodowego, ale również dla dziewczyn. Niestety, to był ostatni punkt programu naszej wycieczki, po którym trzeba było wracać do Grybowa.

Autorzy:
Klaudia Radziak i Julia Mędoń.
Zespół Szkół Zawodowych
im. Stanisława Staszica w Grybowie

ul. Armii Krajowej 19
33-330 Grybów

woj. małopolskie

Copyright © Zespół Szkół Zawodowych 2010-2014.